ساری׀ برگزاری دوازدهمین جلسه توانمندسازی و طرح تحول اجتماع محور ۲۰۲۰ کشور در شهرستان ساری

با حضور ابراهیمی ‌معاون‌سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری ساری، موسوی مدیر بهزیستی شهرستان ساری و دیگر اعضا، دوازدهمین جلسه توانمندسازی و طرح تحول اجتماع محور۲۰۲۰ کشور در شهرستان ساری برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی شهرستان ساری؛ ابراهیمی ‌معاون‌سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری ساری، طرح تحول اجتماع محور ۲۰۲۰ را اقدامی جهادی در راستای برخورداری مناطق حاشیه و کم برخوردار دانست و افزود: بی شک هرآنچه بتواند به مردم امید ببخشد، امری الزام آور بوده و باید در تداوم آن جدیت داشت.
 وی با موثر دانستن دعوت از دستگاهای اجرایی غیر متولی محلات ۷ گانه ساری در جلسات این طرح، تصریح کرد: گره گشایی از مشکلات مسیر توانمندساز ی محلات، کمترین اثرگذاری این گونه هم افزایی بین دستگاهی است. سید مرتضی موسوی مدیر بهزیستی شهرستان ساری ، گام گذاشتن در مسیر اشتغالزایی مردم‌محلات را مورد تاکید قرار داد و افزود: احصاء علاقمندی مردم ‌محلات با هدف جلوگیری از هدر رفت اعتبارات ، مهارت سنجی و منابع سنجی محلی را در این راه کمک کننده دانست. 
شایان ذکر است در پایان جلسه کمیته های ۷ گانه این طرح به طور رسمی ، طی احکام صادره از سوی فرماندار مرکز استان، دبیران خود را شناخته و احکام به منصوبان اعطا شد.
 

کد خبر 70789

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 12 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد